HTML

Pairas netközelben kavargó gondolatai

Túl sok információ kering a neuronpályáimon, így ha éppen netközelben vagyok, hát virtuális papírra vetem pillanatnyi gondolataimat...

Friss topikok

Linkblog

Balatoni nyaraláson elhangzott aranyköpések - ezeket muszáj leírnom x)

2009.07.25. 00:58 :: Pairas

Jelmagyarázat: Boldi az uncsitesóm, Laci az apja, Évi a hugocskám, Kristóf meg egy haverom.


Laci:
Boldi, mondtál valamit, amit nem értettem!
Boldi: Mit?


 Boldi: Nem volt kurva, csak ribanc!


//TV-zés közben
Boldi: Jé, a két kedvenc sportomat mutatják be!
Én: A dugást meg az evést?
//Évi&Kristóf szakadnak


Boldi: ...mint a 8 éves cigánygyerek, aki 12 évesen kezd szipuzni.
/*utólag derült ki h félreértettem, nem 8 éves, hanem 8keres xD
hozzátenném még, hogy nem terjesztek rasszista nézeteket, mindössze idéztem egyet
*/


Boldi: ...és láttad azt a jelenetet?
Én : Nem.
Boldi: Nah, ugye hogy ugyanolyan ez is?
// xDDD

Köszönöm, ennyit mára, és gratulálok ezúton is annak -és elnézést is kérek a feltartásért ;-)-, aki arra pazarolta az idejét, hogy ezt elolvassa :)
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pairas.blog.hu/api/trackback/id/tr591266973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása