HTML

Pairas netközelben kavargó gondolatai

Túl sok információ kering a neuronpályáimon, így ha éppen netközelben vagyok, hát virtuális papírra vetem pillanatnyi gondolataimat...

Friss topikok

Linkblog

Viva la Hacktivity - Nap 2. Bejegyzés 1.

2009.09.20. 13:25 :: Pairas

Nos, második nap... pörgök mint atom, mert reggel triplaadag kávét ittam 10 óra alvásra... ezt persze próbálom kompenzálni sörrel ;)

Lintabát pedig meg fogom ölni, mert tegnap este afterparty néven kaptunk 1 "útlevelet", benne 10 országgal, mellettük 10 pecséthellyel, és minden ország pecséthelyére kaptunk pecsétet, ha ittunk egy felest az ország jellemző nemzeti feleséből, természetesen ingyen... én viszont csak japánig jutottam, mert lintabá rohant a barátnőjéhez... fiatalok -.- :'(
Mind1, remélem, ma is lesz részünk hasonló "meglepetésben" x)
Am az előadások érdekesek, az előadók szerencsére többségükben jó humorral megáldott, ténylegesen szakértő személyek, vicces még, hogy összefutottam kb 10 éve egyik legjobb barátom apjával ^^ meg tegnap még egy sráccal aki anno az egyik Star Trek CON-on tartott előadást a számítógépes játékok történetéről.

Nah és most jön az ebédszünet, úgyhogy irány a virsli, és talán mégegy sör (szerintem ma lesz még pár ^^ ).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pairas.blog.hu/api/trackback/id/tr321394465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása