HTML

Pairas netközelben kavargó gondolatai

Túl sok információ kering a neuronpályáimon, így ha éppen netközelben vagyok, hát virtuális papírra vetem pillanatnyi gondolataimat...

Friss topikok

Linkblog

If love was born to die

2009.07.30. 12:14 :: Pairas

Still Remains - I can revive him with my own hands : ma kb hatodszorra hallgatom. LOLDMA érti :/ :)

A szerelem fiziológiai értelemben nem más, mint egy betegség. Az szervezet endorfin-termelése vészesen magas illetve alacsony, a légzés és szívverés rendszertelen, a kardio-pulmonáris rendszer megkergül, a logikusan felállított értékrend felborul, az ítélőképesség pedig nagy mértékben romlik. És mégis, minden ember, s köztük én is boldog vagyok, akárhányszor elkapom ezt a "szörnyűséget". =)

Nah folyt.köv., most veszem észre h késésben vagyok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pairas.blog.hu/api/trackback/id/tr951277402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása